Queen and King

Banner made by Everybody__lies

PääsivuPääsivu  FAQFAQ  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Ylläpitäjä ja moderaattori esittäytyvät

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Redgie
Keeper of the Code
Keeper of the Code

Viestien lukumäärä: 34
Ikä: 21
Sijainti: Shipwreck Cove
Registration date: 23.01.2008

ViestiAihe: Ylläpitäjä ja moderaattori esittäytyvät   Pe Tammi 25, 2008 7:26 pm

Ylläpitäjä

Keeper of the Code

Olen Redgie tai Red, ihan miten haluat minua kutsua. Viholliset kutsuvat nimeltä Captain Red. Tämä tyttö ollut tässä maailmassa 17 pitkää vuotta, nykyisin päämääränä Sparrabeth sanoman levittäminen. Minut tunnistaa leiskuvista punaisista hiuksista ja (melkein) vihreistä silmistä.
Esikuvana on Merten villikissasta tuttu Anne Bonny. Vaikkakin kyseinen henkilö on oikeasti ollut olemassa, pidän kirjan hahmoa tärkeämpänä.
Normaalissa elämässä olen hieman epäsosiaalinen ja ujo. Netissä kirjoittelen ja puhun paljonkin ja minut tunnetaan tietolähteenä/spoilaajana (Mr Gibbsinä), sillä tiedän hyvin paljon Pirates of the Caribbeanista.
Suosikkihahmoni Piratesista on Jack, Elizabeth ja James.

Moderaattori

Pirate Lord of the Caribbean

Olen Captain Tenucci ja tämän paikan ensimmäinen mode. Pidän siitä, että minua kutsutaan kapteeniksi, vaikka olenkin tällä paatilla Redin ensimmäinen perämies. Mutta enhän voisi olla Pirate Lord, ellen olisi saanut kapteenin arvoa Laughing
Olen 22-vuotias naispuolinen merirosvon ryökäle Kuopiosta ja terrorisoin kesäisin Kallaveden aalloilla rauhanomaisia veneilijöitä. Nyt vietän talviaikaan hiljaiseloa ja koetan hankkia merirosvon ammattini rinnalle terveydenhoitajan tittelin Savonia AMK:ssa. Opinnot aloitin tammikuun 7.

Asun hulppeassa, 2 huoneen ja keittiön linnassani rakkaan avomieheni kanssa ja jaloissa pyörii reilu 2-vuotias labradori Nelli. Harrastamme yhdessä ulkoilua ja minä käyn välillä salilla, sekä kirjoittelen ahkerasti fanfictionia, piirrän, katson leffoja ja Tähtiporttia yms.

Olen pieni, mutta pippurinen. Pituutta vain 160 cm, hiukset ovat tummanruskeat ja silmät hyvin tumman vihreät. Olen hoikka ja pyrinkin pitämään sen asian niin huolehtimalla kunnostani. Minulla on napakoru ja aurinko-tatuointi nilkassani. Käytän mielellään koruja, näyttäviäkin, mutta on päiviä, että en käytä mitään. Vaatteissa suosin farkkuja, toppeja, neuleita(takkeja ja paitoja), huppareita..ihan perusvaatteita. Ostan paljon h&m:ltä, Onlysta ja Seppälästä. Pidän esim. mustasta, valkeasta, punaisesta, fuksiasta ja vihreästä.

Olen hyvin sosiaalinen ja puhelias, mutta joskus saatan vetäytyä kuoreeni mietiskelemään syntyjä syviä ja seuraavaa hyökkäystaktiikkaa. Suututettuna olen itse piru, mutta kiukkuni laantuu yhta nopeasti, kuin puhkeaakin. Pyrin olemaan positiivinen ja reipas, sillä sitä asennetta tarvitsen tulevassa terkkarin työssänikin, joten minua saa lähestyä kaikenlaisissa kysymyksissä ja asioissa. Lupaan olla purematta...kovasti Twisted Evil

An incredible kiss. A kiss for the ages. A kiss that has been building since the day Jack and Elizabeth met. They break the kiss. Jack looks at Elizabeth, knowledge of his fate already in his eyes. Jack looks into her eyes, desiring her all the more, knowing her true heart is the same as his.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://www.freewebs.com/queenandking

Ylläpitäjä ja moderaattori esittäytyvät

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Queen and King :: Welcome to the Caribbean, love. :: Come to join me crew? Welcome aboard!-