Queen and King

Banner made by Everybody__lies

PääsivuPääsivu  FAQFAQ  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Sweeney Todd ja yhtäläisyydet Jackin kanssa

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Tenucci
Pirate Lord of the Caribbean Sea
Pirate Lord of the Caribbean Sea

Viestien lukumäärä: 33
Ikä: 26
Sijainti: Kuopio
Registration date: 25.01.2008

ViestiAihe: Sweeney Todd ja yhtäläisyydet Jackin kanssa   Ti Maalis 25, 2008 9:21 pm

Well..Sweeney on nähty jo ensi-illassa, en vain ole ehtinyt vielä hehkuttamaan minnekään. En nyt tässä ala spekuloida sen kummemmin itse leffaa muuta kuin, että se oli tosi verinen ja outo mutta erittäin hyvä elokuva. Tyypillinen laatu-Burton.

Mutta Johnny roolissaan? Minusta tuntui, kun alussa tumma laiva lipui sumusta esiin ja Johnny seisoi synkkänä sen kannella ja alkoi laulaa seksikäällä, karhealla äänellää, että Jackhan se siinä taas on saapunut minua hurmaamaan. Se ääni...voi taivas...ja ne silmät ja ilmeet. Ihan samanlaiset..

Monessa kohtaa roolihahmo oli hyvin samantapainen, kuin Jack. Hyvä ja paha, eikä oikein itsekään tiennyt kumpiko. Häneltä olivat menneet ne kaksi elementtiä ikäänkuin sekaisin. Tasapainoilua veitsen terällä oman itsensä, rakkaidensa ja vihollistensa kanssa. Yhteiskunnan väärinymmärtämä antisankari, jonka viehätys perustui juuri siihen ristiriitaan. Juuri Johnnya parhaimmillaan.

Täytyy myöntää, että menin katsomaan leffaa siinä toivossa, että näkisin edes vilauksen jackista, minulla kun on niin ikävä häntä..ja Sweeneyssä hän ikäänkuin eli jälleen. Kuulostaa hullulle, mutta uskon, että Johnny on ottanut hirveän paljon vaikutteita Jackin esittämisestä. Luulen, että Herra Kapteeni tulee vielä heijastumaan muissakin Johnnyn rooleissa. Eikä haittaa yhtään Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot

Sweeney Todd ja yhtäläisyydet Jackin kanssa

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Similar topics

-
» Drifting SM 20-10.8 Motopark

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Queen and King :: Henkilöt :: Captain Jack Sparrow-